loading...
دانلود فیلم و سریال
علی فتاحی بازدید : 1549 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد علیزاده به نام میشه نگام کنی

 

با کیفیت اورجینال و لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام میشه نگام کنی با کیفیت عالی | www.Need4dl.ir

تنظیم: شهاب اکبری / ترانه سرا: فرزاد حسنی / آهنگساز: محمد علیزاده

 

 

 

دانلود آهنگ میشه نگام کنی با کیفیت عالی و با لینک مستقیم


دانلود

 

حجم: 5.77 مگابایت

 

کیفیت: 320

 

Mohammad Alizadeh – Mishe Negam Koni

 

 

 

 

 

متن آهنگ میشه نگام کنی محمد علیزاده :

 

 

میشه نگام کنی ، راحت شه زندگیم؟
چشم بر ندار ازم، می پاشه زندگیم
لب بستم از تو و ، افطار می کنم
من عاشق توام . اقرار می کنم!
اقرار می کنم ، یاد توام هنوز
هم سخته خواب شب، هم خنده های روز
از تو حواسمو ، هی پرت می کنم
با قلب بی کسم ، هی شرط می کنم
حالا که اومدم ، چیزی به روم نیار
تا دیرتر نشه ، راهی جلوم بذار..
برگشتنای دیر ، دل بستنای زود
باور نمی کنی … دست خودم نبود!
باور نمی کنی …. دست خودم نبود…

  

 

 

 

کد پیشواز آهنگ میشه نگام کنی محمد علیزاده :

 

 

ایرانسل :    بزودی ...

 

 

 

 

همراه اول :    بزودی ...

 

 

 

در صورت وجود هر گونه مشکل در دانلود لطفا از طريق نظرات همين پست اعلام کنيد

سایت احتیاج برای دانلود همراه هميشگي شما بازديد کنندگان عزيز         با ما بروز باشيد

 

Need4dl را به دوستان خود معرفي کنيد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 645
  • کل نظرات : 423
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 286
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 3,551
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 6,078
  • بازدید سال : 26,023
  • بازدید کلی : 2,669,647
  • الکسا و سئو

    Alexa Certified Site Stats for Need4dl.ir