loading...
دانلود فیلم و سریال
علی فتاحی بازدید : 847 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (5)

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام دلم گرفت با کیفیت 320 و 128 و لینک مستقیم

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام دلم گرفت با کیفیت عالی 320 | www.Need4dl.ir

ترانه، آهنگ و تنظیم: مهدی احمدوند

 

محسن یگانه - بازم بخند

 

دانلود آهنگ دلم گرفت با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود

حجم: 6.07 مگابایت

 

کیفیت: 320

 

Mehdi Ahmadvand – Delam Gereft

 

محسن یگانه - بازم بخند

 

متن آهنگ دلم گرفت مهدی احمدوند :

 

♥♥ رفـتیــو از رفـتن تـــــو دلم گرفـت ♥♥

 ♥♥ دستای رقیب منو گرفتی سفت ♥♥

 ♥♥ گفتم بهت نـرو آخه دوسـت دارم ♥♥

 ♥♥ گفتی میرم منم یهو گریم گرفت ♥♥

 ♥♥ گفتم بهت نرو من که دوست دارم ♥♥

 ♥♥ گفتی نمیخوام تو جلو چشمم باشی ♥♥

 ♥♥ گفتم نرو بری بی تودل لتنگ میشم ♥♥

 ♥♥ گفتی آخه نمیخوام تو عشقم باشی ♥♥

 ♥♥ دلـگیرم کـردی با من نـمونـدی دلـمو شکوندی ♥♥

 ♥♥ دلگیرم از وقتی تنهام گذاشتی دلمو سوزوندی ♥♥

 ♥♥ دل میدم به این دلتنگیامو خالیه جاتو ♥♥

 ♥♥ دل میدم به خوابو رویاهامو خیال با تو ♥♥

 

در صورت وجود هر گونه مشکل در دانلود لطفا از طريق نظرات همين پست اعلام کنيد

سایت احتیاج برای دانلود همراه هميشگي شما بازديد کنندگان عزيز         با ما بروز باشيد

 

Need4dl را به دوستان خود معرفي کنيد

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسین در تاریخ 1393/02/04 و 19:56 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبی؟؟؟؟؟ چی شد عرضه نشد شیخ؟؟؟؟؟؟ کد پیشواز
پاسخ : فعلا نه

این نظر توسط Samira در تاریخ 1393/01/30 و 20:10 دقیقه ارسال شده است

میشه بگین دقیقا کی کد پیشواز همراه اولشو میگذارین
پاسخ : بعد از عرضه پیشواز ایرانسل و همراه اول درج میشه .
با تشکر

این نظر توسط hossein در تاریخ 1393/01/18 و 17:12 دقیقه ارسال شده است

میشه یه خواهشی بکنم ازتون کد ایرانسلش هر وقت عرضه برا من بفرستید به ایمیلم hosseinsavary36@gmail.comممنون از سایت واقعا قشنگتون!!!!شکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام
باشه
با تشکر

این نظر توسط hossein در تاریخ 1393/01/14 و 15:39 دقیقه ارسال شده است

دقیقا کی کد پیشواز ایرانسلشو میذارید!!!!!!!
پاسخ : سلام
هر وقت عرضه شد میزارم .
با تشکر

این نظر توسط hossein در تاریخ 1393/01/05 و 23:20 دقیقه ارسال شده است

پس کد پیشوازش کوووشکلک
پاسخ : بزودی هم همراه اول هم ایرانسل درج میشه .
با تشکر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 645
  • کل نظرات : 423
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 286
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 242
  • باردید دیروز : 3,551
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 242
  • بازدید ماه : 6,155
  • بازدید سال : 26,100
  • بازدید کلی : 2,669,724
  • الکسا و سئو

    Alexa Certified Site Stats for Need4dl.ir