loading...
دانلود فیلم و سریال
علی فتاحی بازدید : 446 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام حس واقعی

 

با کیفیت اورجینال و لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ حس واقعی علی لهراسبی با کیفیت عالی | www.Need4dl.ir

تنظیم: مهران خالصی / ترانه: بیتا تائی / میکس و مسترینگ: سعید شایان

 

 

دانلود آهنگ حس واقعی با کیفیت عالی و با لینک مستقیم


دانلود

 

حجم: 8 مگابایت

 

کیفیت: 320

 

Ali Lohrasbi – Hesse Vagheie

 

 

 

 

 

متن آهنگ حس واقعی علی لهراسبی :

 

 

نگاهت عاشقه اینقدر که آرامش بهم میدی
منو تنها تو با چشمات به شکل واقعی دیدی
بهم نزدیک تر میشی تو روزایی که غمگینم
با اینکه روبروم دنیاست فقط چشماتو میبینم
تو هم نسبت به من انگار یه حس واقعی داری
تمومه دقدقت اینه که این عشقو نگه داری
تو این زندگی جز تو به هیچکس رو نمیارم
یه لحظه بی تو میمیرم بی اندازه دوست دارم
دوست دارم دوست دارم


قدم بردار از اینجا بیا جایی که نزدیکه
خودت حس میکنی بی تو چقد دنیام تاریکه
تو این احساسو بم میدی که از تنهایی بیزارم
حتی وقتیکه درگیرم واسه تو وقت میزارم
تو هم نسبت به من انگار یه حس واقعی داری
تمومه دقدقت اینه که این عشقو نگه داری
تو این زندگی جز تو به هیچکس رو نمیارم
یه لحظه بی تو میمیرم بی اندازه دوست دارم
دوست دارم دوست دارم

 

  

 

 

 

کد پیشواز آهنگ حس واقعی علی لهراسبی :

 

 

ایرانسل :    بزودی ...

 

 

 

 

همراه اول :    بزودی ...

 

 

 

در صورت وجود هر گونه مشکل در دانلود لطفا از طريق نظرات همين پست اعلام کنيد

سایت احتیاج برای دانلود همراه هميشگي شما بازديد کنندگان عزيز         با ما بروز باشيد

 

Need4dl را به دوستان خود معرفي کنيد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 645
  • کل نظرات : 423
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 286
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 622
  • باردید دیروز : 3,551
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 622
  • بازدید ماه : 6,535
  • بازدید سال : 26,480
  • بازدید کلی : 2,670,104
  • الکسا و سئو

    Alexa Certified Site Stats for Need4dl.ir