loading...
دانلود فیلم و سریال
علی فتاحی بازدید : 474 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

اس ام اس ها و پیامک های خنده دار ماه مبارک رمضان 1393

 

اس ام اس ها و پیامک های خنده دار ماه رمضان 1393 | www.Need4dl.ir

 

من همیشه میخوام با جدیت خاصی روزه بگیرم

و این کار رو هم میکنم

ولی یه ندایی درونم میره خودش غذا میخوره

 

.
.
.

 

روزه داران گرامی، لطفا یک لیوان آب هویج بستنی را تصور بفرمائید

عرض دیگه ای ندارم، موفق و موید باشید !

 


.
.
.

 

ما فردا شب واسه افطار میایم خونتون

(ستادایجاد رعب و وحشت درماه رمضان) !

 
.
.
.

 

اینم دغدغه ی جدید دخترا
ماه رمضون ، ماه مهمونی خداست ! وای حالا من چی بپوشم ؟


.
.
.

 

قدیما :هرکی روزه نبود باید می رفت یه گوشه ای یه چیزی میخورد بقیه نبیننش

الان : هر کی روزه است باید بره یه گوشه مزاحم غذا خوردن بقیه نشه!

 
.
.
.

 

روزه دارم من و افطارم از آن لعل لب است

آری افطار رطب در رمضان مستحب است !

 
.
.
.

 

روزه داران عزیز ، توجه فرمایید :
تا پایان ماه مبارک رمضان فقط ۲۹ روز باقی است !

 

.
.
.

 

امروزو پیشواز رفتم و روزه خوردم که ایشالا از فردا یک ماه روزه بخورم !

 

.
.
.

 

خدایا راضی نیستیم توی این گرونی و وضع وانفساک یک ماه مهمونت باشیم !
اگه اجازه بدی یه موقع دیگه مزاحم بشیم …

 

 

 

سایت احتیاج برای دانلود همراه هميشگي شما بازديد کنندگان عزيز         با ما بروز باشيد

 

Need4dl را به دوستان خود معرفي کنيد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 645
  • کل نظرات : 423
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 286
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 227
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 861
  • بازدید ماه : 861
  • بازدید سال : 39,841
  • بازدید کلی : 2,683,465
  • الکسا و سئو

    Alexa Certified Site Stats for Need4dl.ir