loading...
دانلود فیلم و سریال
علی فتاحی بازدید : 729 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مجید خراطها به نام طوفان

 

با کیفیت اورجینال و لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ مجید خراطها به نام طوفان با کیفیت عالی | www.Need4dl.ir

ترانه و آهنگ: مجید خراطها / تنظیم، میکس و مسترینگ: مجــید الماسی

 

 

 

 

دانلود آهنگ طوفان با کیفیت عالی و با لینک مستقیم


دانلود

 

حجم: 4.68 مگابایت

 

کیفیت: 320

 

Majid Kharatha – Toofan

 

 

 

 

 

متن آهنگ طوفان مجید خراطها :

 

 

واسه بدی هاتم،دلم تنگــه
دلتنگ خونسردیت هنوز هستم
هر چی که میگفتی ، نمیشنیدم
رو تلخیهات چشمامو میبستم
یادش بخیر هر بار تو میرفتی
من برمیگشتم،طبق عادت هام
وقتی که خوب دنیامو میدیدم
حس میکردم هستی،ولی تنهام
هر جا که حرفت میشه ،میخندم
تا حس کنم پشتم بهت قرصه
حتی سکوتم زجره وقتی که
یکی ازم حالت رو میپرسه
گرچه دلم تنگه برات اما
از من نخواه پیش تو برگردم

وقتی شلوغ بود دور تو اونجا

اینجا توی تنهایی سر کردم

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫
هر جور تونستی من رو رنجوندی
اما ازت خواستم که برگردی
میگفتی دوست داری باشی،اما
هرگز تلاشی هم ،نمیکردی
حالا که اون قلبت رو رنجونده
بوی محبت میده باز،حرفات
حالا که با سختی پذیرفتم
پا رو دُمَم میذاره این سنگات
لعنت به من که درد و دلهامو
با هر کی که میشناسَتِت میگم
خیلی دلم تنگه برات،اما
دیر اومدی من با یکی دیگم
وقتی که اون دستامو میگیره
حس میکنم دستت تو دستامه
اسمش رو گاهی اشتباه میگم
اسمت هنوزم،روی لبـــهامه
اینجا هوا هم بی تو داغونه
چیزی شبیه حس همدردی
تو سیل اشکام غوطه ور بودم
با رفتنت، طوفان به پا کردی

  

 

 

 

کد پیشواز آهنگ طوفان مجید خراطها :

 

 

ایرانسل :    بزودی ...

 

 

 

 

همراه اول :    بزودی ...

 

 

 

در صورت وجود هر گونه مشکل در دانلود لطفا از طريق نظرات همين پست اعلام کنيد

سایت احتیاج برای دانلود همراه هميشگي شما بازديد کنندگان عزيز         با ما بروز باشيد

 

Need4dl را به دوستان خود معرفي کنيد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 645
  • کل نظرات : 423
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 286
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 2,819
  • باردید دیروز : 148
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,583
  • بازدید ماه : 5,181
  • بازدید سال : 25,126
  • بازدید کلی : 2,668,750
  • الکسا و سئو

    Alexa Certified Site Stats for Need4dl.ir