loading...
دانلود فیلم و سریال
علی فتاحی بازدید : 563 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی تکتا به نام غریبه شو

 

با کیفیت اورجینال و لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ علی زیبایی به نام غریبه شو با کیفیت عالی | www.Need4dl.ir

ترانه سرا: علی ایلیا / تنظیم: علی ضیاء /  آهنگساز: علی زیبایی

 

 

 

 

دانلود آهنگ غریبه شو با کیفیت عالی و با لینک مستقیم


دانلود

 

حجم: 9.69 مگابایت

 

کیفیت: 320

 

Ali Takta – Gharibeh Sho

 

 

متن آهنگ غریبه شو علی زیبایی ( تکتا ) :

 

 

راهتو سد نمیکنم
نمیگم از اینجا نرو ....
فقط یکم غریبه شو
اینهمه آشنا نرو

هرکاری کردم عشق من
عادت نشه آخر نشد
هرچی زمان بیشتر گذشت
بدتر شد و بهتر نشد ...

به تو رسیدن واسه من
اگرچه خیلی ساده بود
اما خدا قول ترو ....
به یکی دیگه داده بود
از قول من بهش بگو
رو قولی که دادی بمون
اون که هنوز آرزومه
به آرزوهاش برسون
اون که هنوز آرزومه
به آرزوهاش برسون ...

نمیدونم که چی میخواد
این آدما از جون من
حالا که من دورم ازت
همه شبیه تو شدن
هرکسی به جای تو بود
قلب منو نمی سوزوند
به جای من هرکسی بود
یه لحظه همرات نمی موند ...
یه لحظه همرات نمی موند
نمی موند
نمی موند..

به تو رسیدن واسه من
اگرچه خیلی ساده بود
اما خدا قول ترو
به یکی دیگه داده بود
از قول من بهش بگو ...
رو قولی که دادی بمون
اون که هنوز آرزومه
به آرزوهاش برسون
به آرزوهاش برسون ...

 

 

در صورت وجود هر گونه مشکل در دانلود لطفا از طريق نظرات همين پست اعلام کنيد

سایت احتیاج برای دانلود همراه هميشگي شما بازديد کنندگان عزيز         با ما بروز باشيد

 

Need4dl را به دوستان خود معرفي کنيد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 645
  • کل نظرات : 423
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 286
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 896
  • باردید دیروز : 3,551
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 896
  • بازدید ماه : 6,809
  • بازدید سال : 26,754
  • بازدید کلی : 2,670,378
  • الکسا و سئو

    Alexa Certified Site Stats for Need4dl.ir