loading...
دانلود فیلم و سریال
علی فتاحی بازدید : 2953 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (8)

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام من اونیم که با کیفیت 320 و 128 و لینک مستقیم

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام من اونیم که با کیفیت عالی 320 | www.Need4dl.ir

ترانه : مهرزاد امیر خانی

 

محسن یگانه - بازم بخند

 

دانلود آهنگ من اونیم که ... یا همون ادعای عشق  با لینک مستقیم

دانلود

حجم: 2.67 مگابایت

 

کیفیت: 320

 

Morteza Pashaei – Edeaye Eshgh

 

محسن یگانه - بازم بخند

 

متن آهنگ من اونیم که ... مرتضی پاشایی :

 

من اونیم که سایه هم نداشت دلش رو توی کوچه جا گذاشت
همون که تو دلش غما رو کاشت غیر از این سکوت چیزی بر نداشت
من اونیم که گریه می کنه همون که بغض و ول نمی کنه
همون که هیشکی باورش نکرد اشک و عاشق رو می کنه
صدام که سر به آسمون کشید دلای عاشق و به این جنون کشید
خدا ببخشه اونو که نموند که قلب سادم و اون به خون کشید
عشق ادعا سرش نشد آخرش نشد که یاد من بره
آسمون و باورش نشد کبوترش نشد دوباره بپره
من اونیم که خیره رو دره خوشیش و میده.قصه می خره
که حالش از همیشه بد تره دل نمیده و دل نمی بره
کسی که با کسی قدم نزد تو خونه عکسی غیر غم نزد
سری به قلب عاشق نزد اون که رو دلم زخم کم نزد
صدام که سر به آسمون کشید دلای عاشق و به این جنون کشید
خدا ببخشه اونو که نموند که قلب سادم و اون به خون کشید
عشق ادعا سرش نشد آخرش نشد که یاد من بره
آسمون و باورش نشد کبوترش نشد دوباره بپره

 

در صورت وجود هر گونه مشکل در دانلود لطفا از طريق نظرات همين پست اعلام کنيد

سایت احتیاج برای دانلود همراه هميشگي شما بازديد کنندگان عزيز         با ما بروز باشيد

 

Need4dl را به دوستان خود معرفي کنيد

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط soha در تاریخ 1393/04/13 و 12:05 دقیقه ارسال شده است

منم مث بقبه میخوام بگم کد پیشواز ایراااااااااااانسل میخواااااااااااااااام

این نظر توسط شیوا در تاریخ 1393/03/27 و 13:37 دقیقه ارسال شده است

سلام.من خیلی دنبال کد پیشواز ایرانسل این اهنگ میگردم خاهشان اگ هس بزارینش خیلی ممنونم ازتون!!
پاسخ : چشم بزودی درج میشه.
با تشکر

این نظر توسط فاطیمااا در تاریخ 1393/02/26 و 19:18 دقیقه ارسال شده است

اووووووووووووووووووووف عالی بود
مرسی سپاس فراواااااااااااااااااان
منم امیدوارم ک حالش خوبه خوبه خوب بشه
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط اریانا در تاریخ 1393/02/07 و 22:40 دقیقه ارسال شده است

عاشقشم هر چی بخونه عالیه مث همه ی اهنگاش فقط دعا میکنم مریضیش خوب بشهشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ازي در تاریخ 1393/02/04 و 11:50 دقیقه ارسال شده است

لطفا كد اين اهنگو بذارين
شکلک
پاسخ : سلام
بزودی درج میشه .
با تشکر

این نظر توسط hasan در تاریخ 1393/01/27 و 14:51 دقیقه ارسال شده است

کد ایرانسل این داهنگو میخوام
پاسخ : بزودی درج میشه .
با تشکر

این نظر توسط شقایق در تاریخ 1393/01/26 و 21:37 دقیقه ارسال شده است

این اهنگ هم مثل اهنگ های دیگت واقعا عالیه

این نظر توسط شقایق در تاریخ 1393/01/26 و 21:35 دقیقه ارسال شده است

من کد همراه اول این اهنگو میخوام لطفا برام بزاریدش شکلک
پاسخ : بزودی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 645
  • کل نظرات : 423
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 286
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 3,551
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 6,010
  • بازدید سال : 25,955
  • بازدید کلی : 2,669,579
  • الکسا و سئو

    Alexa Certified Site Stats for Need4dl.ir